FAQ

Жаңа бағалы қағазды Тізілімде тіркеу үшін қаржыландыру туралы өтініш нысанын [email protected] электрондық поштаға жіберу қажет:

 

  • Бастапқы қаржыландыру туралы өтінішті — 1-нысанды дұрыс толтырғаныңызға көз жеткізіңіз.
  • Қамтамасыз етуді ұсыну туралы келісімнің көшірмесін қоса беріңіз (Қамтамасыз етуді ұсыну туралы келісімнің түрлері туралы ақпарат алу үшін 4-сұрақты қараңыз).
  • Қажетті алымды төлегеніңізді растайтын немесе дәлелдейтін құжатты ұсыныңыз (тиісті алым туралы ақпарат алу үшін 2-сұрақты қараңыз).
  • ААХҚО бағалы қағаздар тізілімінің офисі (бұдан әрі — Офис) алым төленіп, барлық құжаттар ретке келтірілмейінше ұсынылған құжаттарды өңдемейді.

 

Қамтамасыз етуді беруге өзгерістер енгізу, қамтамасыз етуді ішінара алып тастау немесе беруді тоқтату, қамтамасыз етуді беруді 5 жылдан астам мерзімге ұзарту немесе бағалы қағаздар тізілімінен іздеу туралы ақпарат алу үшін тиісінше 7, 8, 9, 10 және 12-сұрақтарды қараңыз.

Қаржыландыру туралы өтініштерді, нысандарды және Тіркеушіге сұрауды жолдау үшін алымдар 2018 жылғы АХҚО-ның қауіпсіздік қағидаларының 1-қосымшасында көрсетілген (20.-aifc-security-rules-no.-3-of-2018.pdf қараңыз) ) және АҚШ долларымен баламалы түрде беріледі. Қабылданған төлем әдістері туралы ақпарат алу үшін 3-сұрақты қараңыз.

Алымдар «Астана» халықаралық қаржы орталығының әкімшілігі» АҚ ұсынған шотқа сәйкес банктік аударыммен төленуі мүмкін. Қажетті алымдарды төлегеннен кейін және барлық құжаттар тәртіпке сай берілгені расталғаннан кейін ғана Офис өтініш беру/іздеу сұрауын өңдеуді бастайды.

Алымдарды кез келген тарап басқа тараптың келісімімен төлей алады.

Тіркеуші егер олар қамтамасыз ету құқығын беретін болса, формасына қарамастан Қамтамасыз ету туралы келісімдердің әртүрлі түрлерін қабылдайды және келесі түрлерді қамтуы мүмкін, бірақ олармен шектелмейді:

• Акцияларды кепілге қою туралы келісім
• Шот кепілі туралы келісім
• Құқықтарды беру туралы жалпы келісім
• Кепіл туралы келісім
• Қамтамасыз ету туралы шарт
• Қамтамасыз ету туралы келісім

Акцияларды кепілге қою немесе шотты кепілге қою туралы келісімдер әдетте Офиске құжаттарды тапсырумен бірге қолданылады. Қамтамасыз ету туралы келісімге қол қойылуы, күні көрсетілуі және тараптар (борышкер және қамтамасыз етілген тарап) нақты көрсетілуі, қамтамасыз етудің немесе кепілдің сипаттамасы жазылуы, сондай-ақ қамтамасыз етудің немесе кепілдің құны көрсетілуі тиіс.

Тіркеуге өтінімді тараптардың кез келгені басқа тараптың келісімімен бере алады; дегенмен, әдетте, өтінімді борышкердің келісімімен қамтамасыз етілген тарап береді.

Қамтамасыз ету тізіліміне өзгерістер енгізу үшін келесі нысандар қажет:

 

• Қаржыландыру туралы өтінішті өзгерту (3-нысан): қамтамасыз етілген мүліктің құны өскен кезде қолданылады.
• Қаржыландыру туралы өтінішті өзгерту (4-нысан): жаңа борышкерді қосу үшін қолданылады.
• Қаржыландыру туралы өтінішті өзгерту (5-нысан): кепілдендірілген тарапты қосу үшін қолданылады.
• Қаржыландыру туралы өтінішті өзгерту (6-нысан): атын немесе мекенжайын өзгерту үшін қолданылады.
• Қаржыландыру туралы өтінішті өзгерту (7-нысан): қаржыландыру туралы өтінішпен жабылған кепілдікті ішінара алып тастау үшін қолданылады.
• Қаржыландыру туралы өтінішті өзгерту – Кепілді қайта қарау (8-нысан): егер оның құны өзгермеген болса, кепілге өзгерістер енгізу үшін қолданылады.
• Қаржыландыру туралы өтінішті өзгерту – Түзету (9-нысан): ұсынылған деректердегі қателерді түзету үшін қолданылады.

 

Өзгерістер енгізу процесін бастау үшін мыналарды ұсыну керек:

 

  • Қаржыландыру туралы өтінішті өзгертудің толтырылған нысаны (3, 4, 5, 6, 7, 8, 9);
  • Бұрын берілген қаржыландыру туралы өтініш сілтемесінің нөмірі (1-нысан);
  • • Өзгерісті растайтын Қамтамасыз ету туралы келісімнің көшірмесі;
  • • Белгіленген алымды төлеуді растау немесе дәлелдеу (тиісті алым үшін 2-сұрақты қараңыз;

Офис алым төлегеннен кейін және барлық құжаттар тексерілгеннен кейін ғана жолданған өтінімді өңдеуді бастайды.

 

Жолданған өтінімді өңдеу әдетте 2-3 жұмыс күнін алады. Осыдан кейін Офис бағалы қағаздарды тіркеуші қол қойған растау хатын, сондай-ақ тиісті нысанның көшірмесін және алымның төленгені туралы түбіртекті береді.

Сізде депозитті ішінара жою немесе кепілдік беруді ұсынуды толығымен аяқтау мүмкіндігіңіз бар.

Кепілдік беруді ұсынуды ішінара жою немесе толық аяқтау процесін бастау үшін келесі құжаттарды тапсыру керек:

 

  • • Қаржыландыру туралы өтінішті өзгерту (7-нысан) немесе Аяқтау туралы өтініш (10-нысан)
  • Бұрын берілген Қаржыландыру туралы өтініштің сілтемесі нөмірі және көшірмесі (1-нысан)

  • Өзгерісті растайтын Қамтамасыз ету туралы келісімнің көшірмесі немесе Қамтамасыз етуді алып тастау туралы келісімнің көшірмесі

  • • Белгіленген алымды төлеуді растау немесе дәлелдеу (тиісті алым үшін 2-сұрақты қараңыз);

Офис алым төлегеннен кейін және барлық құжаттар тексерілгеннен кейін ғана жолданған өтінімді өңдеуді бастайды. Өтінімді өңдеу әдетте 2-3 жұмыс күнін алады. Осыдан кейін Офис бағалы қағаздарды тіркеуші қол қойған растау хатын, сондай-ақ тиісті нысанның көшірмесін және алымның төленгені туралы түбіртекті береді.

Қаржыландыру туралы өтініш нысанын (1-нысан) пайдалана отырып, Тізілімге берілген қамтамасыз ету тіркелген күннен бастап 5 жыл бойы жарамды болады. Егер сіз оның қолданыс мерзімін осы кезеңнен тыс ұзартқыңыз келсе, қосымша ақпарат алу үшін 10-сұрақты қараңыз.

Қамтамасыз етуді беру мерзімін қосымша 5 жылдық кезеңге немесе одан кейінгі 5 жылдық кезеңдерге ұзарту үшін келесі құжаттарды ұсыну қажет:

 

Бұрын берілген Қаржыландыру туралы өтініштің көшірмесі (1-нысан)

Қамтамасыз етуді жалғастыруды растау үшін, егер ол қолжетімді болса, Қамтамасыз етуді ұсыну туралы келісімнің көшірмесі (міндетті емес)

Белгіленген алымды төлеуді растау немесе дәлелдеу (тиісті алым үшін 2-сұрақты қараңыз)

Офис алым төлегеннен кейін және барлық құжаттар тексерілгеннен кейін ғана жолданған өтінімді өңдеуді бастайды. Берілген өтінімді өңдеу уақыты әдетте 2-3 жұмыс күнін құрайды. Өңдеуден кейін Офис бағалы қағаздарды тіркеуші қол қойған растау хатын, сондай-ақ тиісті нысанның көшірмесін және алымның төленгені туралы түбіртекті береді.

 

Ескертпе: Қаржыландыру туралы өтінішті жалғастыру туралы өтінішті 5 жылдық кезең аяқталғанға дейін 6 ай ішінде ғана беруге болады.

Бағалы қағаздар тізілімі жария қолжетімді емес; дегенмен, онда іздеу жүргізуге болады. Бағалы қағаздар тізілімінде іздеу жүргізу туралы егжей-тегжейлі нұсқаулар мен қосымша ақпарат үшін 12-сұрақты қараңыз.

Тіркеуші жүргізетін Бағалы қағаздар тізілімінде іздеу жасау үшін бағалы қағаздар тіркеушісіне электрондық пошта ([email protected]), жеке апарып тапсыру, курьер немесе пошта сервисі арқылы Бағалы қағаздар тізілімінің мекенжайына сұрау жіберу қажет.

Сұрау салу мынадай тұжырымды қамтуы мүмкін: «_ _ _ _ _ _ _ _ БСН () акцияларына қатысты келесі борышкерлер үшін_, ЖСН/БСН () іздеуге сұрау салуды өтінемін». ()».

 

Белгіленген алымды төлеуді растау немесе дәлелдеу (тиісті алым үшін 2-сұрақты қараңыз) (немесе АХҚО-ның 2018 жылғы қауіпсіздік қағидаларының 4.1.3-бабына жүгіне аласы).

 
Офис алым төлегеннен кейін және барлық құжаттар тексерілгеннен кейін ғана іздеуге сұрауды өңдеуді бастайды. Сұрауды өңдеу уақыты әдетте 1-3 жұмыс күнін құрайды. Офис іздеу сұрауы үшін сілтеме нөмірін тағайындайды.

 

Бағалы қағаздар тізілімінде іздеу әдетте борышкердің аты-жөні негізінде жүзеге асырылады. Егер борышкердің атына қандай да бір өтініш жасалса, өтінішке қатысты барлық ақпарат алынып, бағалы қағаздарды тіркеуші қол қойған хатқа енгізіледі. Хат, сондай-ақ іздеу нәтижелері клиентке жіберіледі.

«АХҚО туралы» Конституциялық заңның 15-бабына және 17-бабына сәйкес ресми тіл және құжат айналымы тілі – ағылшын тілі.

АХҚО қауіпсіздік қағидаларының 73-тармағына сәйкес коммуникация, қоса беріліп отырған құжаттарды қоса алғанда, нысандарды толтыру және хаттарды ресімдеу ағылшын тілінде жүзеге асырылады.

Бұдан басқа, АХҚО қауіпсіздік қағидаларының 3.3-тармағының 3.3.5-тармақшасының f тармақшасына сәйкес қоса беріліп отырған құжаттарды қоса алғанда, нысан (қаржыландыру туралы өтініш үшін нысан) ағылшын тілінде толтырылуы тиіс.

AIFC AI assistant